Неділя, 28.04.2024, 23:22
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Методика підготовки та проведення класних зборів

Встановлення демократичних, гуманістичних взаємин у класі сти­мулює розвиток самодіяльності, ініціативи та самоврядування учнів. Такі стосунки формуються в ході всієї виховної діяльності класного керівника. Зокрема, у процесі надання допомоги учням у підготовці і проведенні класних зборів.

Мета класних зборів - розвиток учнівського самоврядування, згуртування первинного колективу, формування громадської думки, залучення всіх учнів до організаторської діяльності.

Головне завдання зборів - привчити учнів говорити, відстоюва­ти й аргументовано доводити власну думку, поважати погляди інших, вести дискусію тощо.

Класний керівник 5-го класу проводить збори кілька разів на мі­сяць з метою зробити спільні обговорення й вирішення питань колек­тивного життя звичними й необхідними для учнів.

Класний керівник 6-го класу створює умови для інтенсивного ово­лодіння учнями організаторськими уміннями та навичками, залучає всіх учнів до підготовки та проведення зборів, виконання їх рішень.

Класний керівник 7-го класу надає консультативну допомогу учням, які самостійно організовують і проводять збори.  

Учні 8-11 класів проводять класні збори самостійно (класний керівник присутній, бере участь в обговоренні питань, висловлює свою думку).

Класний керівник на учнівських зборах має право:

-брати участь у роботі учнівських зборів Із правом одного голосу;

-надавати методичну допомогу організаторам зборів, не підмі­нюючи їх у роботі;

-володіти ініціативою скликання учнівських зборів і внесен­ня до порядку денного питання, пов’язаного із життям і діяльністю учнівського колективу;

-усебічно підтримувати громадську і творчу ініціативу, актив­ність учнів, їхню самостійність.

Класні збори вирішують усі питання життєдіяльності учнівсько­го колективу:

-планують та аналізують роботу класу;

-розподіляють громадські доручення, заслуховують звіти про їх виконання;

-готують пропозиції щодо оцінювання поведінки і суспільно ко­рисної праці;

-вирішують питання заохочення та стягнення тощо.

Схема аналізу класних зборів

1. Чи є актуальною тема?

2. Які конкретні завдання, проблеми вирішували збори?

3. Хто і як їх готував? Яка документація (доповідь, виступи, про­ект рішення і т. п.) була підготовлена до зборів?

4. Чи відповідали доповідь та виступи темі зборів?

5. Оцінка проекту рішення.

6. Роль класного керівника в ході підготовки і проведення зборів.

7. Результативність зборів.


Вчитель математики
Годинник
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Історичні події
Календар України

Copyright MyCorp © 2024