Понеділок, 29.04.2024, 00:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Принципи діяльності класного керівника

Принцип гуманізації виховного процесу. Пріоритетом виховання є розуміння дитини як вищої цінності. Обов'язковою умовою є врахування її вікових та індивідуальних особливостей і можливостей, стимулювання розвитку в особистості свідомого ставлення до своєї поведінки, діяльності, життєвих виборів.

Принцип цілісності. Виховання організовується як системний педагогічний процес, спрямований на гармонійний та всебічний розвиток особистості. Передбачає забезпечення наступності напрямів та етапів виховної роботи.

Принцип особистісної орієнтації. Загальні закони психічного розвитку проявляються у кожної дитини своєрідно і неповторно. Педагог культивує у зростаючої особистості відчуття самоцінності, впевненості у собі, визнає її право на вільний розвиток та реалізацію своїх здібностей; надає їй право почуватися індивідуальністю; спрямовує зусилля на розвиток світогляду, самосвідомості, культури потреб, емоційної сприйнятливості, довільної поведінки, базових якостей особистості.

Акмеологічний принцип. Педагог орієнтує виховний процес на найвищі морально-духовні досягнення вихованця; створює умови для оптимальної самореалізації підростаючої особистості, розвитку її індивідуальних можливостей і здібностей; напрями виховної роботи втілюються у відповідних результатах - твердо й органічно засвоєних загальнолюдських і національних цінностях, стратегії життя, яка передбачає постійний рух до здійснення все нових, соціально значущих задумів; уміння мобілізуватися на долання труднощів, прогнозувати наслідки своїх вчинків; здатності до свідомого прийняття рішень.

Принцип суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Учасники виховного процесу виступають рівноправними партнерами у процесі спілкування, беруть до уваги думку одне одного, визнають право на її відмінність від власної, узгоджують свої позиції. Вихователь уникає суворих приписів, не ставиться до вихованця як до пасивного об'єкта своїх впливів; зважає на його психічний стан, життєвий досвід, систему звичок та цінностей; виявляє емпатію, вдається до конструктивних та продуктивних виховних дій; виявляє творчість і педагогічну рефлексію.
Вчитель математики
Годинник
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Історичні події
Календар України

Copyright MyCorp © 2024