Понеділок, 29.04.2024, 02:38
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Програма виховання "Я-ОСОБИСТІСТЬ"

Пояснювальна записка

     Розбудова України як демократичної цивілізованої держави потребує інвестицій у виховання, тобто в саму людину. Критичне переосмислення прогресивного педагогічного досвіду дало змогу зробити висновок про важливість спеціальних занять на яких школярі розвивали б міру своїх можливостей. Лише компетентна, відповідальна, з чіткими громадянськими позиціями та загальнолюдськими цінностями особистість, здатна до самовдосконалення, спроможна оновити суспільство, забезпечити розвиток держави.

    Програма спрямована на формування особистості, на забезпечення наступності духовного, морального досвіду поколінь, підготовки особистості до успішної життєдіяльності.

      Основна мета програми: за допомогою навчальної діяльності й раціональних прийомів навчання сформувати в учневі здібності до аналізу, планування, рефлексії для подальшого саморозвитку, самонавчання, самовиховання. Досягненню основної мети сприяють наступні підцілі:
  • Сприяти вихованню національній самосвідомості.
  • Сприяти шкільній адаптації учнів новосформованих класів, формування норми шкільного життя.
  • Сприяння підвищенню ефективності виховної діяльності.
  • Сприяти вирішенню проблем психічного розвитку учнів.
  • Озброєння   вихователя   технологіями,   які максимально сприяли б формуванню соціальне активної особистості, здатної до саморозвитку та самовдосконалення.
  • Забезпечення цілісності і наступності виховного процесу.
  • Виховати самостійність, організованість особистості.
  • Навчити учнів планувати свою діяльність.
  • Орієнтувати кожного учня на самовиховання  особистості.
  • Створення виховного середовища і забезпечення системного підходу до організації навчально-виховного процесу.
     Завдання програми:
  • створення виховного середовища закладу на основі демократизації й гуманізації шкільного життя;
  • перетворення виховного процесу школи на соціальний простір самопізнання, саморозвитку, самовдосконалення учня;
  • створення умов для набуття дитиною індивідуального досвіду, самотворчості;
  • побудова системи виховання, яка відповідає загальнолюдським цінностям та інтересам особистості, суспільства, держави;
  • посилення ролі сім'ї у вихованні дітей, зміцнення її взаємодії з навчальними закладами;
  • орієнтація на сучасний педагогічний досвід і дослідження сучасної науково-педагогічної науки у сфері виховання;
  • спрямування зусиль  на  підвищення  професійної майстерності педагогів у сфері виховання.
     Принципи: дитиноцентризму; національної спрямованості; науковості; природовідповідності; демократизації; добровільності; психологізації навчально-виховного процесу; цілісності; гармонізації сімейно-шкільного виховання.

     Очікувані  результати: цілісна особистість, здатна до саморозвитку, постійного самовдосконалення, конкурентноспроможна, успішна, соціалізована.

Програма представлена в системі поетапного формування особистісних новоутворень. Програма складається з розвивального циклу занять, що проводяться класоводами, класними керівниками, кураторами (які тісно співпрацюють з практичним психологом школи) під час годин спілкування.

      Реалізацію програми рекомендується здійснювати через різноманітні форми роботи: навчально-практичні заняття, міні тренінги, дискусії, ділові та сюжетно-рольові ігри, бесіди, практикуми, круглі столи та ін.

     Методичний зміст занять планується відповідно до теми і мети. Заняття проводяться в такій формі, щоб кожен учень збагачував уяву, спостережливість, розширював знання досвід інтереси, підвищував навчальну мотивацію, допитливість, зберігав навчально-пізнавальний інтерес, діставав позитивне, емоційне задоволення від діяльності, інтелектуально розвивався у творчому процесі.

ПРОГРАМА  ФОРМУВАННЯ  ДИТЯЧОГО  КОЛЕКТИВУ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В НЬОМУ (5-7кл.)

     Мета програми: допомогти дитині пізнати себе і визначити свою роль у колективі.


ПРОГРАМА  РОЗВИТКУ І САМОФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В КОЛЕКТИВІ (8-9 кл.)

Мета програми: допомогти у самовихованні, вмінні оцінювати себе, управляти собою і своїми емоціями.


ПРОГРАМА  САМОФОРМУВАННЯ, САМОВИЗНАЧЕННЯ І САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ  СТАРШОКЛАСНИКА. (10-11 кл.)

Мета програми: вчити старшокласників життєвого самовизначення, вміння формувати свою дієву позицію, творити своє життя.




Вчитель математики
Годинник
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Історичні події
Календар України

Copyright MyCorp © 2024