Середа, 15.05.2024, 16:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Практичний модуль

Ввічливість-доброта, повага й людяність

Основна мета

Учні зможуть: виявляти навички етичної поведінки.
Операційні цілі.
Учні зможуть:
  • тлумачити значення ключових термінів: увічливість, доб­рота, повага, людяність, толерантність;
  • формулювати висновки, що стосуються важливості прий­няття відмінностей для формування етичної поведінки;
  • визначати співвідношення ключових термінів із духом толерантності;
  • визначати рівень проявів толерантності у відповідному класі;
  • розробляти тактику побудови етичної поведінки, заснова­ної на толерантності.
Навчальні технології: відкриття, керована дискусія, дидактична гра, колективна скульптура-пантоміма, рольова гра, аналіз ситуації, роздум, робота у великих групах, робота в малих групах, робота в парах індивідуальна робота.
Обладнання: роздаткові картки, плакати.

План заняття. 

I. Мотивація.
  1. Звукове тло - лірична інструментальна музика.
  2. Викладач пропонує учням висловити своє розуміння вис­лову Сервантеса „Ніщо не коштує так дешево й не ціниться так дорого, як ввічливість”.

II.   Актуалізація.  
  1. Оголошення теми: „Ввічливість - доброта, повага й лю­дяність”.
  2. Оголошення цілей.
  3. Роз’яснення ключових термінів (робота в 5-ти групах з метою обговорення термінів, розробка спільного визначення й запис його на плакаті, порівняння цього визначення із визна­ченням тлумачного словника). 

III.  Основна частина.
  1. Гра „Витинанка”. Умова: всі вказівки виконуються відра­зу, без додаткових пояснень. Учням пропонується дотримува­тись однакових інструкцій, працюючи з однаковими аркушами паперу. „Розділити аркуш на 4 частини, зрізати правий верхній кут, скласти фігуру навпіл, закруглити ножицями гострий кут, скласти фігуру навпіл, відрізати прямий кут, розгорнути аркуш, розглянути отриману фігуру. З чим вона асоціюється? Чому отримані витинанки відрізняються, усі ж виконували однакові інструкції?”.
  2. Коротко сформулюйте висновок з цієї вправи, розкрийте її сенс.Висновок: витинанки, отримані в ре­зультаті вправи, вийшли різними, бо всі ми різні. Кожне вимовлене слово по-різному сприймається і пробуджує в нас різноманітні емоції й реакції. Від того, що витинанки неодна­кові, загальна картина лише виграє - вона стає різно­манітнішою й видовищнішою. Так само різняться люди - зовнішністю (раса, шкіра, стать, вік, фігура тощо) і внутрішнім світом (характер, світогляд, віра, політичні погляди, культура, освіта тощо). Доброта, ввічливість, людяність, як і інші якості, більше чи менше притаманні кожній людині. Відмінності, що існують між людьми, є предметом особистісного збагачення кожного з нас. Якість суспільства залежить від того, як уживаються одне з одним люди, які його складають, від того, наскільки вони сприймають одне одного, навчаються одне в одного і підтримують одне одного заради спільної мети - безперервного покращення  матеріального й  моральне комфорту кожного.

     Далі>>>

Вчитель математики
Годинник
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Історичні події
Календар України

Copyright MyCorp © 2024