Середа, 15.05.2024, 18:05
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Практичний модуль

Життя-найвища цінність

Мета: донести до свідомості учнів, що людське життя - найдорожчий скарб й найзагальніше покликання кожної людини - жити гідно серед людей; спонукати їх до роздумів про сенс, мету, девіз, цілі життя; до висловлювань можна залучати батьків;сприяти морально-естетичному вихованню учнів; розвивати мислення, творчу уяву, вміння переконливо обстоювати свої погляди, обґрунтовувати власні-судження.

Життя - ріка. Вона буває 
криштальною або мутною, 
місцями брудною, інколи міняє русло, 
уповільнює свій біг чи стає швидкою, бурхливою, повнокровною. 
Хто сміє стверджувати, що вона неправа?

(На дошці плакати з висловами)
  1. Життя людини неповторне, то чи є сенс його перетворювати в ад?
  2. Не живите временно. Каждый день невосполним, черновиков жизнь непишет, а потому живите сразу набело - без помарок.
  3. Найголовніше в житті - коли тебе розуміють. Найважливіше в житті - коли ти комусь потрібний.Найчудесніше в житті - коли ти коханий коханою.
  4. У житті є дві цілі: спочатку отримати те, чого бажаєш, а потім - насолоджуватись тим, тільки наймудріші досягають останнього.

Хід заходу

Ведучий. Найцінніше, що є у людини, - це її життя. Воно дається їй тільки раз і кожній своє. Довге чи коротке, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожити двічі, бо воно одне-єдине. Життя людське найдорожчий скарб. Воно - як безхмарний простір, як чарівна скриня, що наповнена скарбами долі, як бездонна криниця, повна кришталевої цілющої води, яку хочеться безперестанно пити і пити. Таємниця життя... Вона хвилювала людей завжди з того часу, як вони усвідомили себе живими істотами.

(Метод „Мікрофон”) Уявіть, що у вас в руках мікрофон і вам потрібно висловити свою думку. Тому інші учні не можуть говорити, вигукувати з місця, бо право говорити має лише той, у кого "мікрофон".Запитання до учнів.Дати поняття: "Що ж таке життя людини?""Що є його основою?"(Відповіді учнів: можливість, мрія, краса, кохання, боротьба, удача, гра, таємниця..., які записують на дошці).

(Метод „Інтерв 'ю”) Звернути увагу учнів на вислів на плакаті 1. Спробуємо з'ясувати у чому сенс нашого життя? (Запитання для учнів.)
  - Чого варте життя?
  - Як його оцінити?
  - У чому ви вбачаєте сенс людського життя?
  - Навіщо ми приходимо у світ?
  - Для чого ми живемо?
(Відповіді учнів: вдало вибрана спеціальність, хороша сім'я, здорові і гарно виховані діти; приносити користь суспільству). Висновок: сприяти прогресу людства. (Робиться запис на дошці). 

     Далі>>>
Вчитель математики
Годинник
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Історичні події
Календар України

Copyright MyCorp © 2024