Самоосвітня методична робота
Класний керівник.
У 1998 р. закінчила Житомирський Державний педагогічний інститут ім. І. Я. Франка.
З 1998 р. працюю у Шепетівському навчально-виховному комплексі №1.
Стаж роботи класним керівником – 14 років. Кваліфікаційна категорія – спеціаліст вищої категорії.
У 2005-2006 н. р. пройшла навчальний курс „Intel® Навчання для майбутнього”.
У 2011-2012 н. р. пройшла курси „вчителі в on-line”.
У 2012 р. лауреат конкурсу "Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітній діяльності загльноосвітнього навчального закладу".
У 2013 р. Грамота за високий рівень педагогічного керівництва учнівським колективом.
У 2014 р. Диплом ІІІ ступеня за участь в обласному конкусі сайтів у номінації "Сайти вчителів (педагогічних колективів)".
У 2014 р. переможець Хмельницької обласної премії імені М.Дарманського в галузі освіти та науки у номінації "Кращий класний керівник".
У 2014 р. Грамота за зайняте 12 рейтингове місце серед 100 кращих ЗНЗ України у загальному заліку КОНКУРСУ "КРАЩИЙ КАБІНЕТ МАТЕМАТИКИ ЗНЗ".
У 2015 р. переможець інтерактивного конкурсу "Мій учитель" у номінаціях "Мій куратор" та "Серце віддаю дітям".
Моє життєве кредо
Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява…
Візьми усмішку і подаруй її тому, хто так її потребує.
Візьми доброту і яви її тому, хто сам не вміє віддавати.
Візьми віру і віддай її кожному, хто не має її.
Візьми любов і неси її всьому світові.
Працюю над проблемою: "Використання ІКТ у роботі класного керівника"
Інформаційно-комунікаційні технології – сукупність методів, засобів і прийомів, що забезпечують пошук, збирання, зберігання, опрацювання та обмін інформацією..
Чітко розумію:
Використання ІКТ у виховній роботі дає можливість:
- розвивати інформаційно-комунікаційні навички учнів;
- підвищити ефективність процесу виховання;
- активізувати пізнавальну діяльність учнів;
- підвищити рівень професійної майстерності класного керівника;
- забезпечити процес комунікації з усіма учасниками навчально-виховного процесу;
- створити єдине інформаційне середовище;
- створити активну, працездатну систему підтримку сімейного виховання.
Кожен класний керівник, куратор повинен вміти орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею. А саме:
- створювати: текстові документи, таблиці, малюнки, діаграми, презентації;
- використовувати: Інтернет-технології, локальні мережі, бази даних;
- здійснювати: анкетування, діагностування, тестування, пошук необхідної інформації в мережі Інтернет:
- розробляти: власні електронні продукти (електронні порадники, демонстраційні програми тощо);
- поєднувати готові електронні продукти у своїй професійній діяльності.