Інструктивно-нормативний модуль
Документи, які визначають зміст роботи класного керівника:
♦ Загальна декларація прав людини, затверджена і проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 1 грудня 1948 р.
♦ Декларація прав дитини, проголошена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопада 1959 р.
♦ Конвенція про права дитини, схвалена Генеральною Асамблеєю ООН 20 листопаді 1989 р. і ратифікована Верховною Радою України у лютому 1991р.
♦ Всесвітня декларація про забезпечення виховання, захисту і розвитку дітей, прийнята на Всесвітній зустрічі на високому рівні в інтересах дітей, яка відбулася в ООН в м. Нью-Йорку 30 вересня 1990 року.
♦ Про громадянство України / Закон України від 8 жовтня 1991 року зі змінами і доповненнями, введеними Законом від 28 січня 1993 р.
♦ Конституція України, прийнята на п’ятій сесії Верховної Ради України у червні 1996 р.
♦ Закон України „Про освіту” від 23 березня 1996 р. (зі змінами і доповненнями).
♦ Закон України „Про загальну середню освіту” від 13 травня 1999 р.
♦ Закон України „Про позашкільну освіту” від 22 червня 2000 р.
♦ Закон України „Про молодіжні та громадські організації”, 1999 р.
♦ Закон України „Про виховання дітей і молоді” (проект), „Освіта і Україна”, 19.04.2004 р.
♦ Кодекс законів „Про мови в Україні”.
♦ Національна доктрина розвитку освіти, 2001 р.
♦ Національна програма виховання дітей та учнівської молоді України, „Освіта і Україна”, 03.12.2004 р.
♦ Положення про класного керівника №22, Національна доктрина розвитку освіти, 2000 р. - Інформаційний збірник МО України, 2000 р.
♦ Міжнародна програма інтелектуального розвитку дитини. – „Європа в школі”, 2002 р.
♦ Державна програма інформування громадськості з питань європейської інтеграції України на 2004-2007 роки.
♦ Державна програма інформування громадськості з питань євроатлантичної інтеграції України на 2004-2007 роки.
♦ Національна доктрина розвитку освіти. Указ Президента України від 17 квітня 2002 року №347/2002.
КОНЦЕПЦІЯ
Сімейного виховання в системі освіти України
"Щаслива родина"
на 2012-2021 роки
Структура
1. Проблеми, які потребують розв’язання;
2. Мета і строки виконання Концепції;
3. Шляхи і способи розв’язання проблеми;
4. Очікувані результати;
5. Обсяг фінансових, матеріально-технічних, трудових ресурсів...