Практичний модуль
Як досягти успіху
Чи знаєте ви видатних людей, які досягли успіху в житті?
(Метод „Прес”) Ви маєте можливість висловити свою думку з даного питання за такою формулою.
Я вважаю, що... Висловлюєте свою думку, пояснюєте, у чому полягає ваша точка зору
...тому, що Пояснюєте, на чому ґрунтуються докази на підтримку вашої позиції.
наприклад... Наводите факти, що демонструють ваші докази.
Таким чином... Узагальнюєте свою думку, робите висновок.
(Отже...)
(Відповіді учнів).
Навіть видатним людям потрібно було наполегливо працювати, щоб розвивати закладені здібності й досягти успіху. Тож немає сенсу переконувати, що талановита людина може досягти певних успіхів, коли вірить у себе і знає, що в неї вистачить сил, аби здійснити свою мету.
(Метод „Мікрофон”)
Уявіть, що у вас в руках мікрофон і вам потрібно висловити свою думку. Тому інші учні не можуть говорити, вигукувати з місця, бо право говорити має лише той, у кого „мікрофон”.
Запитання до учнів.
- Чи вважаєте ви себе успішними людьми?
- Чи досягли ви певного успіху ?
- Що ви відчували в цей момент ?
- Чи надавав вам хтось допомогу ?
- Як ви вважаєте, від чого залежить ваш успіх ?
Успіх у справах та особистому житті залежить від багатьох чинників. Наша власна настанова - готовність діяти за визначеною схемою, спрямуванням. Одні чекають допомоги, інші готові самі допомагати, ще інші орієнтуються, а хтось покладається на власні сили у вирішенні певних проблематичних ситуацій.
(Метод „Мозкового штурму”)
Якими якостями потрібно володіти, щоб досягти успіху?(В малих групах відбувається обговорення питання. Потім доповідач від кожної групи має представити той аспект, тобто одну із якостей, яку обговорювали. Представник кожної групи записує свій аспект на дошці.Кожна група серед представлених якостей визначає ту, яка, на їхню думку є основною.)
Хочу сказати, що всі ми досягли успіху в житті, адже добре здоров'я, мирне середовище, хороші батьки і рідні, прекрасні друзі - це вже і є успіх.Кожен із нас пережив почуття задоволення після вдалого завершення якоїсь справи.
І кожному знайоме почуття незадоволення собою після невдачі. Зараз ми спробуємо визначити складові успіху.
- Що найперше має визначити для себе людина ?
(Відповіді учнів). (Мету)
- Якою може бути ця мета ?(Відповіді учнів). (Духовна. Матеріальна. Добра чи погана ).