Понеділок, 28.07.2025, 04:28
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 90
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Практичний модуль

Ввічливість-доброта, повага й людяність

Соціальні стосунки - вчителі й учні поважливо й добро­зичливо спілкуються одне з одним, учні поважливо спілкуються між собою.Прийняття рішень - при прийнятті будь-якого рішення враховується думка кожного. Із дорослішанням учням надається можливість дискутувати, приймати рішення стосовно зростаю­чого обсягу питань, котрі становлять для них інтерес. 

У шкільно­му середовищі учні накопичують демократичний досвід.Стосунки більшість - меншість - учителі й учні з повагою ставлять ся до учнів з певних культурних, релігійних, етнічних чи мовних груп. Учні мають можливість ознайомитись із традиціями цих меншин. Шкільна програма передбачає вивчення досвіду й думки меншин.

Знаменні події - незалежно від статі й приналежності до культурних, релігійних, етнічних чи мовних груп, учні рівноп­равно беруть участь у традиційних шкільних чи місцевих свя­тах, урочистостях.Культурні свята й заходи - в навчальному закладі відзначаються традиційні свята культурних груп, представлених у колек­тиві, школа бере участь у їх святкуванні.Релігійний аспект - поважаються релігійні переконання всіх дітей. Вони мають можливість розкрити друзям суть своєї віри й релігійної практики.

Співробітництво між групами - дуже поширена практика інтерактивного навчання й роботи в малих групах. Викладачі слідкують за тим, щоб у таких групах була представлена більшість культурних та інших меншин.Вважається, що в групах, де спостерігається більшість із наведених ознак, стосунки є толерантними.

Додаток 3
Деякі пропозиції щодо попередження кепкувань у школі
  • Бути пильними, щоб якомога раніше виявити випадки кепкувань.
  • Співробітничати з іншими викладачами з метою виявлен­ня шляхів подолання ситуації та завчасного застосування найефективніших із них.
  • Заохочувати міжособистісні стосунки між учителями й уч­нями, засновані на співробітництві й солідарності.
  • Підкреслювати важливість людської гідності та прищеп­лювати учням розуміння прав людини й повагу до них.
  • Стимулювати учнів до усвідомлення природи й наслідків насильства й залякування.
  • Допомагати учням усвідомити поняття ненасильства й не­обхідність вироблення якостей відповідної поведінки, стимулю­вати їх інтенсифікацію.
  • Формувати навички розв'язання проблем і трансформації конфліктних ситуацій.
  • Консолідувати стосунки між викладачами й батьками, на­вчальним закладом і громадою, бо такі кепкування не є особи­стою проблемою, а стосуються інтересів усього суспільства.

Вчитель математики
Годинник
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Погода

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

вологість:

тиск:

вітер:

Історичні події
Календар України

Copyright MyCorp © 2025